30 Kasım 2010 Salı

BUGUN

Bugun daha gunes uyanmadan basladim gune..
Dun aksamdan icimde hicbir heyecan yoktu
ama sabah farkli bir keyifle basladim gune.

Once pencerelerden gokyuzunu seyrettim.
Yavas yavas kizardi gokler
ve sonra martlar gecti penceremin onunden
bir de kirlangiclar...

Gokyuzunde hafif bir pembelik olustu ardindan.
Radyoda, turkuler vardi.
Keyifli, coskulu Anadolu turkuleri.

Cocuklugum gecti gozumun onunden
Koy dugunlerinde teyzemin soyledigi turkuler
Gelinlerin kinali parmaklari
ve coskulu kina geceleri...

Ben de sabah keyfini yasadim
Bir de bu dunyaya gelmis olmanin mutlulugunu
Tam 46 yil once
Merzifonda
Sabah 7,40 da gelmisim bu dunyaya.
Bir de tam 22 yil once
Evet demisim bir nikah memuru onunde...

Vefali dostlarim ve cok sevdigim ailemle
Nice uzun ve saglikli yillar diliyorum kendime ...
Sevgiyle..
Dostlukla..
Efsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder