6 Aralık 2010 Pazartesi

SABAHCI KAHVELERI

Bir fincan sade Turk kahvesi,
"Savsat daglarindaki yesil ormanlari ve golleri " anlatan bir radyo programi
Henuz agarmamis bir gokyuzu..
Istanbul henuz derin uykularda
Binlerce insan, sessiz ve usul usul nefes almakta
Sihirli bir degnek dolastirilmis ve aniden uyuyakalmislar gibi...

Penceremden sabah serinligini icime cekiyorum,
Uzaktan bir ucagin yavasca yukseldigini seyrediyorum...
Bir marti ucarak catiya konuyor,
Kiremitlerin sesini duyuyorum..

Izmirde Basmane semtindeki sabahci kahvelerini dusunuyorum sonra..
Yasamin tadini bu sabahci kahveleri cikariyor encok sanirim.

Bu sabah yine erkenciyim..
Aklimdan bir cok marti geciyor..
Uzak diyarlardaki arkadaslarimi dusunuyorum,
Coktandir arayip sormadigim
Ayni sehirde nefes aldigimiz halde
ugrayip bir kahvesini yudumlamadigim dostlarim birde...
Bugun onlara bir Istanbul gondermek istiyorum
Bogazdan suzulerek gecip giden gemiler,
Minik bir el radyosunun uzerinde dolasirken rastladigim
Dunyanin dort bir yanindan bana ulasan
radyo programlarini gondermek istiyorum birde..
Uzayin derinliklerinden dolanip gelmisler..
Bir sabah turkusu gondermek istiyorum
Yaninda bir bardak su ve bir sade kahve esliginde..

Ne guzel dostlarim var bu dunyada..
Birer birer yasadigim guzellikleri dusunuyorum.
Bir demet kir cicegi ile tesekkur ediyorum
hem dunyaya
hem de dunyami guzellestiren dostlarima...

Sevgiyle...

Efsun

07.12.2010.

sabah 06,46

istanbul.

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1239485499519&oid=197556286420&comments&ref=mf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder