19 Eylül 2009 Cumartesi

huzun








http://www.dinlesene.info/mp3dinle-455-Tanju-Okan-Oyle-Sarhos-Olsam-Ki-Bir-An-Seni-Unutsam.html


Tanju Okani severim
Ama cok huzunlu soyluyor....
Dayanamiyorum...

 
Bugun huzunlu saatler gecirdim.



Aksamustu annemi aradim,

koyde ninemin ve dedemin evindeymis.
Bombos bir ev

kimseler yok

eski bir koy evi..

Birkac yil once ninemi kaybettik.

dedem ise o kadar yasli ki,

kendi oglunu bile komsularin oglu saniyor.


Eskiden her bayram,tum cocuklari, torunlari
onlari sevenler sayanlarla dolar tasardi...



Iste tam o anda annemin aglayan sesini duydum..


Sonra Beyoglundaki Istanbul Bineali kapsaminda

bir resim sergisine gittim.



Ressam uzun yillar Yerivan'da yasamis
ve oradaki
karanlik ve huzunlu sokaklari cizmis...

Sergi salonu da,

Ataturk'un bir zamanlar balolar verdigi
ama simdi neredeyse terkedilmis
eski Tokatliyan Oteli...


Hepsi bir araya geldi ve ben cok huzunlendim...



Yarin bayram ama benim icin huzunlu bir bayram olacak.
Efsun








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder