18 Eylül 2009 Cuma

Bayram icin









Şimdilerde,daha güneş doğmadan uyanıyorum.

Saatin sesini duyduğumda

henüz kızıl bir renkte dolanıyor

İstanbul tepelerindeki bulutlar.



Sonra penceremi açıyorum

ve camdan dışarı uzanıp

kocaman bir nefes alıyorum.




Kollarımı pencerenin pervazına dayayıp

güneşin ilk ışıklarını görmek için

bekliyorum..



Beklerken,

önümden martılar kanat çırparak geçiyorlar,




Yeşilköy taraflarından

yukarı doğru süzülen

ilk sabah uçaklarını görüyorum birde.




Derken güneşin başını usul usul bulutların arasından

Beyazıt sırtlarına doğru uzatışını
seyrediyorum.



Sabah serinliği,

kuşların sesi

ve ışıl ışıl parlayan

güneşin ilk gülümsemesi.......



Tüm dostlarıma

güneşin doğuşu kadar keyifli

ve ışıltılı geçecek

bir bayram

diliyorum...



Sevgi ve saygılarımla.


Efsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder