4 Mayıs 2010 Salı

DOSTLARIMA SABAH MEKTUBU

3 Mayıs 2010 pazartesi. Sabah 06.51.

Dun aksam saatimin alarmini kurmadan uyudum.

Cunku bu sabah , yasamiminda yeni bir sabaha uyandim.

Bu sabahtan itibaren bir saate ihtiyac duyacagim seyler;

-ucaga iki saat kala havaalaninda olmam gerek;

-trenin kalkmasina bir saat kalmis,

-otobus kalkmak uzere… vb. sozlerinde yankilanacak…

1 Mayis 2010 tarihinden itibaren kendime tatil ilan ettim.

Bayramimi, Atina”li dostlarimla birlikte kirmizi karanfillerle Taksim Meydaninda kutladim.

Piril piril gogun altinda, Taksim Meydanindaki havayi solumak ne tarihsel bir andi..
Uzun yillarimi gecirdigim bankamdan, 1 Eylul 2010 tarihinde emekli oldum.

Ayni gun ogleden sonra, bir kahve icin ugradigim cok sevdigim bir dostumun onerisi ile bir Microsoft projesi olan “BAP xRM-Borc Alacak Platformu” adli hukuk programi yazilim calismasina katildim.

Ogrencilik yillarima geri dondum.

Tum icra iflas kurallarini ve maddelerini bastan sonra, tum ayrintilari ile yeniden taradim.

Bu surec icinde, fiilen yirmi yila yakin icra dosyalarim uzerinde uyguladigim maddeleri, bir bilgisayar programina yerlestirmek ve onlarin ozunu yeniden kavramak cok ilginc bir deneyim oldu benim icin.

Simdi artik bu program tamamlandi.

Ben, derin bir nefes alarak; artik guzel bir tatili hak ettigimi dusundum.

Sizlere bu gunden sonra, gittigim gordugum yerlerdeki guzellikleri anlatmaya calisacagim.

Ornegin;

Salda Golunde sabahin ilk isiklarinin gole yansimasini seyretmek icin uyanacagim ve kus seslerini dinleyerek sabah kahvemi yudumlayacagim.

Isvicrenin Are Nehri kenarindaki gul bahcelerinde, bir aksam uzeri gunesin batisini seyrederek kirmizi sarabimi yudumlayacagim.

Atinanin Akropol tepesinden Attiki ovasini seyrederek dostlariminin yureklerini hissedecegim…

Ve zaman, sonbahara yaklasirken yeniden Istanbulda olacagim.

Yeniden icra ve iflas kurallarina donecegim. Bu sefer, yasam karsima nasil bir sans cikaracak iste bunu cok merak edecegim.
Ozunde dostlarim, sizlerle yasam cok keyifli.
Iste, sisli bir istanbuldan sizlere sabah mektubumu gonderiyorum.

Daha nice keyifli zamanlarda yazismak ve gorusmek uzere..

Dostlukla.

Efsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder