9 Mayıs 2010 Pazar

BIR AKSAMI SEYRETMEK

Salonun penceresini kapatirken farkettim,
bir aksami seyretmenin ne kadar guzel oldugunu…
Tramvayin isiklari yanmisti.
Yolcular, aksamin bu ilk saatlerinde tek tek oturmuslardi koltuklara…
Karsi caddenin isiklari yanmis,
simitcinin reklami geceye dagilmaya baslamisti…
Samatya tarafindan yayiliyordu aksamin ilk renkleri..
Lacivert bir iliklik kaplamisti caddelerdeki agaclarin tepelerini
Bir de dallarda sallanan yesil yapraklari….
Gunluk kosusturmamiz icinde
Ne kadar uzak kaliyoruz dunyanin guzelliginden.
Bir tatil gununun boslugundan yararlanip,
yazliklarla kisliklarimi duzenledim bu gun ben..
Tek tek baktim elbiselerime, kazaklarima, kaskollarima…
Bir kIsI daha devirdik, nice tatli ve aci gunlerle…
Onlarin beni kusattigi gunleri andim,
yeniden giymek istediklerimi bir yana koydum,
artik bana olmayanlari baska bir yana…
Gunlerimizi de boyle ayiriyoruz aslinda…
Aylarimiz da, yillarimiz da…#
Boyle usul usul ayriliyoruz onlardan da…
Birer yaprak gibi kaybediyoruz dostlarimizi, sevdiklerimizi…
Bir aksami seyretmek gibi yasam,
Sessiz, sakin ve lacivert…
Her gun yeniden hissetmeliyiz bunu…
Ve her aksamustu heyecanla beklemeliyiz
Bir aksami seyretmenin keyfini…..

09-05-2010 Pazar 21,28
Istanbul..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder