12 Mart 2013 Salı

YENİ BAŞLANGIÇLAR MEVSİMİ

Saat onsekizi iki dakika geçiyor 
ve günlerden salı.... 

Ben, evimde,
mutfak penceresinden 
karşımda, günün son ışıkları ile parlayan
Fatih Camiini seyrediyorum.. 

Ve akşam yemeği için eve gelecek kızımı bekliyorum.

Hayatım, bu güne dek hep bir koşuşturma içinde  geçti..

Pek sık rastlanan bir şey değil, 
haftanın bu günününde ve günün bu saatinde,
evimde oturup kahvemi yudumlamam... 

Bu hayatta en sevdiğim şeylerden birisi,
kitapçıda,
yeni çıkan kitaplara bakmak,
o anda beni kendine çeken en keyifli kitabı hemen satın alarak,
eve gelip büyük bir keyifle okumaya başlamaktır.. 

İşte bugün de böyle oldu.. 

Öğleden sonra, 
kendimi kitapçıda buldum ve 
''..YENİ BAŞLANGIÇLAR MEVSİMİ '' isimli kitabı aldım.. 

Kitabın arkası, 
tam da benim bugünlerdeki ruh halimi yansıyıyor: 

''....Kimi zaman, hayatın karmaşasından başımızı kaldırmak,
dertlerimizi geride bırakmak yada bize zarar veren alışkanlıklarımızdan kurtulmak için
bir yol bulmaya çalışırız. 
Ve bu arayışta en büyük yardımcımız dostlarımız olur...
Sadece iyi değil, kötü günde de yanıbaşımızda duran,
ve her sonun bir başlangıca vesile olduğunu hatırlatan can dostlarımız....''

Gerçekten, 
bu satırları okuduktan sonra hemen bu kitabı satın aldım.. 

Daha okumaya başlamadan önce ise, 
benim sevgili can dostlarıma da bir akşam selamı göndermek istedim..

Bu dünya, sizler gibi dostlarım sayesinde güzel...

Hepinize çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum...
Efsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder