29 Mart 2013 Cuma

Bu Sabah....





Bu sabah güneşin doğuşunu yakaladım.

Uyuduğun odanın penceresi koskocaman ve tavana kadar uzanır.. 
Gözünüzü açtığınızda , kendinizi bulutlarla başbaşa bulusunuz..

Uzaklarda İstanbul silüeti ile güne merhaba dersiniz.. 

İşte bu sabah güneşin ışıklarını,
pırıltılar içinde, 
doğmaya başlarken yakaladım... 

Derin bir nefes aldım.. 
Pırıl pırıl bir bahara sabahına uyanmanın keyfi ile
yeni bir kitaba başladım... 

Okudukça, 
aklımdan,
dostlarımın neler yaptıkları geçti ..

Çok sevdiğim bir arkadaşım, 
bu sabah hastanaye kontrol için gelecek..
Hiç ummadığı bir anda,
bir emboli ile nedeni  iki hafta önce  gelmişti hastaneye.. 

Hayat, onu yeniden kucakladı...


Bir başka dostum, uzak bir deniz diyarından
gelmiş sevgili İstanbulâ...

Bunlar, bildiğim haberler..
Ya bilmediklerim... 

Şu anda neredeler,
nasıl uyandılar sabaha,
Bugun neler yapacaklar, 
Nerelere gidecekler...

Ben, 
bugün vergimi ödemek için önce bankaya gideceğim..

Sonra, 
yemyeşil ve ışıl ışıl semt pazarına gideceğim..

Dalında yeni kopmuş kırmızı domatesler, 
taze enginarlar, 
kırmızı biberler, 
yeşil salatalıklar beni bekliyor olacak... 

Yarın, 
İsviçre'den dostlarım  gelecek.. 
Onlarla buluşmanın mutlu heyacanı ile
dolaşacağım İstanbul sokaklarını...

Kızım, birazdan uyanacak.. 
Ben, yeni kitabıma  devam edeceğim.. 

Bu mavi gezegende, 
yüreğimi açabileceğim sizin gibi güzel dostlarım olduğu için
bir kez daha şükranla bakacağım hayata... 

Sizlerin de güzel bir başlangıçla uyanmış olmanızı dileyeceğim...

Hepinize kucak dolusu sevgilerimi göndereceğim...

Merhaba... 
Efsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder