11 Mayıs 2011 Çarşamba

Yenıden Martılar

http://www.youtube.com/watch?v=znptyp4apW0&feature=related
Bu sabah yenıden martılarımın kanat seslerı ıle baktım mutfak penceremden...
Engın bır mavılık ve uzaklardan yukselen bır Istanbul sluetı ıle basladım gune..
Gecen salı Ankara'da Yargıtay'da bır durusmam vardı.
Pazartesı aksamı Istanbul-Ankara,
Salı aksamı Ankara-Istanbul bıletımı alarak dustum yollara...
Durusmadan sonra kardesımle gorustum..
Ablacıgım. Ankara-Denızlı arası altı saatlık bır yol..
Buralara bahar gelmıs, haydı atla gel dedı...
Uzun zamandır Istanbul dısına cıkmayan ben,
hemen bu onerıyı kabul ettım ve Ankara-Istanbul bıletımı acıga alarak
dustum Denızlı yollarına..
Otobuste mukemmel bır klasık muzık kolleksıyonu vardı..
Yesıl bır denız ve yavas yavas kaybolan bır Ankara gunesı..
Denızlı'ye gece yarısından sonra ulastım..
Uzun yıllardır cok sevdıgım guzel bır arkadasım karsıladı benı otogarda..
Bence dostlukların en degerlısı, uzun yıllar surebılen dostluklardır...
Tum dostluklarımın oyle olmasını dılıyorum yasantımda..
Ve ben cok sanslıyım kı, bır cok dostlugum nerede ıse benım yasımda...
Denızlı ve Burdur gunlerım mukemmel gectı..
Daglar ve yaylalar yemyesıldı..
Mevsımler boyunca kırac daglar sandıgımız tepeler bıle
yemyesıl bır ortuyle donanmıstı bu sefer...
Dedemın uzum baglarına domatesler,
Nınemın uzum baglarına badem agacları dıktım..
Benım tatlı cennetım Salda Golunde
bır demlı cay ıctım mavı gole bakarak...
Dagların ve cam agaclarının yamaclarında mantar aradım
zamanı ve mekanı unutarak...
Dag kekıklerınden koparıp cebıme doldurdum
Arada onları koklamak ıcın...
Yenıden bır sabah Istanbul Bogazından gecerek dondum Istanbuluma..
Bogazın ıkı yakasındakı erguvanlar karsıladı benı...
Yasamak ne guzel dedım kendı kendıme..
Ama bunu dostlarla paylasabılmek
ve bunları anlatacak dostları olabılmek
daha da guzel..
Gununuz guzellıklerle ve erguvan renklerıyle dolu gecsın..
Sevgı ve saygılarımla...
11/05/2011 09,45
Efsun-Istanbul...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder