24 Mayıs 2011 Salı

A cup off Elenıkı Coffee Metrıo

http://www.youtube.com/watch?v=qhTMjO1VEKg&feature=related

Yil 1990 haziran ayi sonlari...
Kaş'ın mor cıceklı bır yamacından Meıs Adasına bakıyorum..
Gözyaşlarım yanaklarımdan usul usul süzülüyor...
Gecenın ilerleyişi ile yanaklarımdan süzülen yaşlar daha da artıyor..
Bır gıtar sesı eslik ediyor yüregimin acısına...

Moskova'dan bir kaç gün önce dönmüşüz
Ve orada tanıdıgım, dost oldugum bır cok guzel ınsan
Yunanıstan'da nefes alıyor...

HIckırıklarla,
-Ben Yunanıstan'a gırmek ıstıyorum dıye agladıgımı bugun gıbı anımsıyorum...
Yıl 2011 mayıs ayı sonları...
İstanbul'un erguvan renklı bır bahar gununde
Yunanıstan Konsoloslugunun
Tavanları pembe cıceklı buyuk salonunda
Yunanıstan ıkıncı konsolosu ile
Bır fıncan orta sekerlı Yunan Kahvesı yudumluyorum..
Hayat,
benım karsıma hep guzellıklerı cıkardı...
Tesekkur edıyorum.

Bu guzel bahar sabahında
Yunanlılarla bu yıllar suren dostluk dolu anılarıımi
benım guzel dostlarımla
bır fıncan sabah kahvemı yudumlayarak paylasıyorum...
Yuregınızın ısıgı parlak
Gunesınızın turuncusu sımsıcak olsun...

Dostlukla..
Guzel bır gun dılıyorum...
Efsun

25 Mayıs 2011
saat 08.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder