25 Ağustos 2021 Çarşamba

BİR ÇARŞAMBA SABAHINDA AKLIMDAN GEÇENLER...

 


Bu sabah erkenciydim yine..
Önce, sabah selamlarımı  gönderdim, dünyanın  dört bir yanındaki sevdiğim  insanlara..
Sonra,  Bodrum'daki çok sevdiği dostlarımdan, Bodrum daveti aldım. 
Bu arada kahvem  ve suyum  yanımda idi. 
Ve bu aralar en çok dinlediğim radyo kanalım...

Uzaklardan  gelen denizin sesine uyarak, hızlıca uyap işlerimi bitirdim. 

Sonra koşarak denize indim. 
Engin bir mavilik ve sadece uzaklardan geçen Mudanya Vapurları vardı denizde.  

Sabahları, sahilde yürüyen  bir kaç kişi ile birlikte yürüdükten sonra, dalgakıran'ın kayalıklarında güneşle birbirimizi selamladık. 

Bu sabah Heraklitos'un " KIRIK  TAŞLAR" kitabını dinledim. 
Sonra  biraz ingilizce kitabı dinledim. 

Sonra Ankara'daki kardeşimle sohbet ettik.
Çok sevdiğimiz bir  halaları,  haftadır yoğun bakımda imiş. 

Kadın, kahve içerken birden bire fenalaşmış ve doktorlar hiç iyi şeyler söylemiyormuş. 

Bütün bunları neden yazıyorum... 
Sabah günaydın dediğim ve çok sevdiğim  bir arkadaşım, " Görüşmeyeli herşey yolundadır dilerim" diye yazmış.

İşte, ben de  bu satırları yazıyorum ve siz sevdiğim dostlarıma gönderiyorum. 

Hayatta bazı şeyleri çok severim. 
Örneğin, Ataol Behramoğlu'nun " YAŞADIKLARIMDAN ÖĞRENDİĞİM  BİR ŞEY VAR" şiirini çok severim. 

Örneğin, yollarda olmayı çok severim.
Örneğin, dostlarımla sohbet etmeyi çok severim. 

Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum. 
Güzel bir yaz sabahı diliyorum. 
Belki  bir sabah kahvesini birlikte içeriz.. 

Sevgilerimle.
Efsun 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder