10 Mayıs 2013 Cuma

DOSTLARIMA....

http://www.youtube.com/watch?v=CIEwwaaF9N8


Bu sabah yine dertli şarkılar dinliyorum..
Kendimi avutmaya çalışıyorum bulutlara bakarak..
Yüreğimde bir sızı,
Gözlerimde yaşlar,
Bir eksiklik, bir boşluk içindeyim her zamanki gibi...

Sizin, 
O,
havaalanında, gişelerden geçerken, 
onun yanında, birlikte gitmek istediğiniz dostlarınız var mı bilmiyorum.. 

Keşke hiç gitmese,hep burada kalsa,
Soluğunu sımsıcak hep boynumda hissetsem, 
Usulca sarmalayıp,yüreğinin sesini dinlesem dediğiniz dostlarınız....

Benim var.. 

Dün, onları yolcu ettim yine büyük bir hüzünle.. 
Son pasaport kontrolüne geldiklerinde,
zorunlu  olarak vedalaştım hepsiyle.. 

Yüreğim kan ağlayarak, 
güle güle, iyi yolculuklar dedim  onlara..

"..Kalo taksidi..."

Efharisto my lovely sister...
Efharisto my lovely brother... 

2 yorum:

  1. Ne güzeldir bu dostluklar. Vedalaşıyorum derken aslında kavuşuyorsundur. Dost yürekler hiç aydı düşmez ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum hocam... Saygılarımla..

      Sil