23 Mayıs 2013 Perşembe

DOLÇE VİTA...............

Hayat ne güzel....Dolçe Vita.....
.....
Dün akşam, Filipinli bir misafirim vardı....Kendisi İsviçre'de yaşıyor..
Bir haftalığına İstanbul'a tatile geldi...

Dolayısı ile ben de bir haftalık istanbul tatiline kavuşmuş oldum..
Ben de onunla birlikte bu güzel şehri yeniden dolaşıyorum...
Bu şehre yeniden hayran oluyorum..
Çarşamba gün birlikte Adalar'a gittik..
benim için Adalar demek Büyükada demek...

Trafiksiz ve yemyeşil ormanların içinde,
dantel gibi bembeyaz evlerin arasında
begonviller eşliğinde  sokaklarda dolaşmak ne mükemmel bir şey..

Adada, gün yavaş yavaş sona ererken,
biz,
martıları ve bulutları seyrederek,
kadehlerimizi hayata kaldırdık..

Dolçe Vitaa............................

Arkadaşım,
dolmayı çok sevdiğini söyleyince masaya  bir porsiyon dedikleri
ve içinde sadece dört adet sarmanın bulunduğu bir tabak geldi...
Ben de ona dedim ki,
yarın akşam ben sana dolma yapacağım...

Geçen hafta, Yunanistan'dan bir dostumuzun gönderdiği kırmızı şarap eşliğinde tamamladık yemeğimizi..
Kitaplardan, filimlerden, şarkılardan konuştuk..

Birbirimiz taa yıllar önce İsviçre'de bir düğünde tanımıştık
ve yıllardır hiç görüşmemiştik..
Oysa,
bu yıllar içinde
bir çok kitabı birlikte okumuş,
bir çok filimde birlikte  ağlamışız...

Hayat ne güzel...
Dostluklar ne güzel...
İnsanın bu kadar  güzel dostlar olması ne büyük şans...

Herkese keyifli bir hafta sonu diliyorum..
Bu akşam buluşacağınız dostlar sofrasında,
kadehlerinizi DOLÇE VİTA..... diyerek kaldırmanızı diliyorum.
Sevgiyle...
Efsun..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder