24 Ocak 2011 Pazartesi

MUZIGINI OZGURCE SECEBILMEK

Muzigini ozgurce secebilmek......
Dostlarimdan bircoklari icin bu cumle hicbir sey ifade etmeyecektir.
Ama benim icin ve benim kosullarimda is yasami gecirmis dostlarim sanirim beni cok iyi anlayacaklardir..
Bu sabah ilk kez Sultanahmet Adliyesine bir icra takibi acmak icin gittim.
Dun aksam ilk kez UYAP uzerinden bir XML dosyasi hazirladim.
Ilk kez kendi adima bir KOTA tahsis ettirdim..
Bahtima, uzun yillar 6. Icrada mudurluk yapan ve bana icra dairesini emanet edebilecek kadar guvenen bir mudurluge dustu kotam.
Hayatin kocaman dertleri arasinda, bunlar cok kucuk ayrintılar aslinda..
Ama benim icin, hayatin bana tattdirdigi bu minik keyifler cok hos..
Ogle yemeginden sonra buroma geldim.
Kapiyi acar acmaz, muzik cd'lerinin oldugu dolaba gidip en sevdigim muziklerden sectim.
Ve ilk CD olarak Beethoven;ın 9 numaralı senfonısını deyım yerınde ıse son ses dınlemeye basladım..
Kemanların ınıs cıkısı ıle yuregımdekı cosku uyum ıcınde ıdı...
Sonra kendıme mıs kokulu bır kahve pısırdım.
Islere baslamadan once bu keyıflı anımı da cok sevdıgım dostlarımla paylasmak ıstedım..
Yuregınıydekı muzık hep sıze keyıf versın..
Dostlukla.
Efsun
24.01.2011 Istanbul
14,19

http://www.youtube.com/watch?v=sE-sS_1JQZI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder