27 Eylül 2013 Cuma

YENİ BİR CUMARTESİ SABAHI

Bugün, yeni evimizdeki ilk cumartesiyi yaşayacağız.
Sabah kahvemi hazırladıktan sonra biraz kitap okudum.
Bu günlerde, 'Yoldaş Kilkin' isimli Vlademir Zarev'in bir kitabını okuyorum.
Zarev, bir Bulgar yazarı.
Bir fabrika binası inşa ediliyor ve kitapta çalışanların hayat hikayeleri ve günlük yaşamları anlatılıyor.

Biraz okuduktan sonra, aklımın hep Tela'ya kaydığını hissettim.
Dokunduğum masalar, baktığım pencerelerde sürekli onu hissediyorum.
En kısa zamanda onu görmeye gitmem gerektiğini düşünüyorum.

Evde hala göçebe hayatımüz devam ediyor.
Koltuklar ve elbise dolapları henüz gelmedi.
Koltuklar gelmediği için henüz perdeleri almadık.

Mutfaktaki masanın başında geçiyor akşamlarımız.
Salonda sadece bir televizyon ve bir orta sehpadan başka bir şey yok..

Gündüzlerimiz, çevreyi keşif yolculukları ile doluyor.
Irmak, sadece iki dakika yürüyerek okuluna gidip geliyor.

Okulunu ve öğretmenlerini ve hukuk derslerini çok sevdi.
İlkokula başlayan bir çocuğun annesi, nasıl alfabeyi yeniden öğrenirse,
ben de hukuku yeniden öğreniyorum.
Akşamları ders çalışırken, "Anne, Kanun Hükmünde Kararname ne demek..." şeklinde sorular dolaşıyor mutfağımızda...

Bugün, aşağıdaki havuzu ve saunaları ısıtmalarını rica ettik.
Bir haftadır, çok ender olarak diğer oturanlarla karşılaştık.
Hafta sonları daha çok kişi olduğunu söylediler, bakalım göreceğiz..

Hayat, sakin ve keyifli devam ediyor..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder