18 Eylül 2013 Çarşamba

KENDİM İÇİN GÜNLÜKLER

Bu sabah uyandığımda, elim başucumda bulunan Nazım Hikmet-Yazılar kitabına gitti.
Sabahları uyandığımda ve akşamları uyumadan önce mutlaka bir yazarın beynine dokunmayı çok seviyorum.
İşte bu sabah Nazım'ın 'Orhan Selim' imzası ile yayınladığı "İSVEÇ MİSİN BE MÜBAREK" yazısını okudum ve ben de kendime bir günlük oluşturmaya karar verdim.

Fakat ne kadar uğraştıysam da, yeni bir blog oluşturamadığım için varolan bloğum ile KENDİM İÇİN GÜNLÜKLER yazmaya zorunlu kaldım...

Bugün 18 Eylül 2013 çarşamba..
Dün hayatımın ilginç günlerinden birisi idi..
Biz yıllardır kendimize yeni bir yaşam alanı oluşturma peşinde idik ama bir türlü istediğimiz evi bulamıyorduk.
İşte dün kendimize yeni bir yaşam alanı satın aldık.

Bir gün önceden herşeyi ayarladık. Eşim ve kızım, bankadan "AŞK ÖRGÜTLENMEKTİR"yazan bir bez çanta dolusu parayı eve getirmiş.
Sabah, Güneşli otobüsü ile  tapu dairesine gittik. O kadar para ile belediye otobüsüne binilir mi diyeceksiniz... Bindik işte..
Ne de olsa, alın teri ile kazanılmış para olunca, yine en ucuz ulaşım aracını seçiyorsunuz...
Tapuda işlerimiz hallettikten sonra, yeni evimize gittik ve anahtarlarımızı teslim aldık.

Yeni evimiz, kızımın okulunun tam karşısı..
Orayı seçmemizin temel nedeni zaten okula yakınlığı..
Ayrıca, içindeki yüzme havuzları, hamamı, saunası da benim karar vermemde çok etken oldu ne yalan söyleyeyim...
Anahtarı aldıktan sonra evimizi döşemek için en yakındaki mobilyacılar çarşısına gittik.
Epey bir süre dolandıktan sonra, yorgunluktan ayaklarımıza kara sular inmiş halde halen yaşadığımız Haseki'deki evimize geldik.
O kadar yorulmuşuz ki, yemek bile yemek istemedi canımız..

Haa, dün bir şey beğendiniz mi derseniz, bilemeyeceğim..
Geçen gün İsviçre ile görüşürken, kızıma oradaki evi gösterdik, bize bir esin kaynağı olsun diye..
Bir de, yeni bir inşaattaki örnek daireyi çok beğenmiştim...

Evin ölçülerini alırken, kızım bize yardımcı olan beye " biz evcilik oynar gibi bu evi döşemeye çalışacağız" dedi.
Çok doğru bir tespitti..
Bu evi, az ve sade eşyalarla donatmak ve kendimize keyfli bir yaşam alanı yapmak istiyoruz.
Bugün de yataklar ve çamaşır makinası için dolanacağız..

Dün, personel bize çok nazik ve güleryüzlü davrandı ve bundan çok keyif aldık..

Kendimizi bir tatil ortamında hissediyoruz..
Havuz başında dostlarımız ile keyifli zamanlar geçirmeyi istiyoruz..
Kızım bu sene hukuk fakultesine başlıyor...

Hayat, bize sağolsun hep güzelliklerle geliyor.
Bunun için minnettarım..
Efsun
http://www.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.polatinsaat.com/images/polatport_detay_pic1.jpg&imgrefurl=http://www.polatinsaat.com/polat_port_residence_detay.asp&h=201&w=265&sz=27&tbnid=vR6IT0_fxWy-4M:&tbnh=90&tbnw=119&zoom=1&usg=__IaQAjOvxW1cgA1OMthGVmQBbkSo=&docid=NdfizL4KtJfchM&sa=X&ei=j2Y5UsizG8qrtAa_gIGoAQ&sqi=2&ved=0CFoQ9QEwBw&dur=2442



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder