3 Mart 2012 Cumartesi

YENIDEN YOLLARDA OLMAK.....

Sessız bır Istanbul sabahında.
herkes uykudayken,
yüreğinin kıpırtılarını
tuşlara dökmek çok heyecanlı......

Ben,
bir yay burcuyum..
Yollar ve yolculuklar benım hem burcumda var hem de yüreğimde...

Bu ay yine yollardayım..
Hem de iki kere....

Ilk yolculuğum İsviçre'ye....
Ofıstekı bılgısayar, sureklı mavı ekran verıyor...
Ankara yollarını ıkı kere arsınladı
Ama yıne de duzelmıyor....

Mart ayı bıtmeden,
mutlaka Bern'dekı satıs yerıne teslım etmemız gerek..
Bılgısayar kendı kendıne gıdemedıgı ıcın,
Ona mecburen ben eşlik edeceğim....


Ikıncı yolculuğum güzel Atına'ya...
26 mart için,
hayatımda ilk defa
tam 1 Euro'ya ucak bıletı aldım..
Geçen hafta Sultanahmettekı Marcopolo'ya
Yolumun uzerınde oldugu ıcın
Bır kahve ıcmeye ugramıstım...

Soyle bır bıletlere bakarken,
THY'nın bır kampanyasına rastladık...
Hemen o anda,
kartımı uzattım bıletcı arkadasıma...

Şımdı cebımde bıletımle gezıyorum,
İstanbul sokaklarında..

Iste sevgılı dostlarım,
yıne yollara duşmenin heyecanı içindeyim...

Yavas yavas guneş yükseliyor İstanbul'da..
Işıl ışıl bir parlaklık yayıldı
mutfak camlarıma...

Yüreğinizde sevinç,
pencerelerinızde ışıltı daim olsun diyorum..
Hepinize iyi pazarlar diliyorum...

Sevgilerimle...
Efsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder