26 Şubat 2011 Cumartesi

Bir sairin duygularini anlamak icin dilini bilmeye gerek var mi....

http://www.youtube.com/watch?v=7uvswttpCx4&feature=related
Bir sairin duygularini anlamak icin dilini bilmeye gerek var mi....
Bir insanin yuregine dokunmak icin yuzunu gormeye gerek var mi....
Yagmurlu ve huzunlu bir Istanbul sabahinda
sevdigim yureklere bir merhaba demek icin
karsilik beklemeye gerek var mi...

Bu sabah Pablo Neruda"ya anlatan bir kitapla basladim gune.
Iki gundur cok hasta idim..
Halsiz, yorgun, sevimsiz...
Bu sabah cok iyiyim,,
Yeniden taktim kanatlarini siir perisinin...
Birseyleri unutuyoruz yada atliyoruz gunluk kosusturma icinde...
Guzel seyleri iskaliyoruz ...
Iste bunlari bana yeniden animsatan Neruda'nin sozleriyle sizlere MERHABA diyorum
ve keyifli bir hafta sonu diliyorum...
"...Parral 25 Kasim 1967 .
Liseli genclere. MERHABA....
Yasamda onemli olan merhabalardir. Insanlarin birligidirler,
onlarla birbirlerine umudu iletirler.Kucuk yasantilarimizin ve baskasininkilerin umudunu tasirlar.
En fazla DEGER TASIYAN sey,baskalarininkidir..
Once kendimiz olmak ve ardindan da baskalarini anlamak icin yasiyoruz.
Iste bu baskalari bizden daha onemlidirler..
MERHABA...."

P.NERUDA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder