6 Ağustos 2017 Pazar

MEKTUP 1... KÖRFEZ'DEN SEVGİLERLE

https://www.youtube.com/watch?v=DmRRVGZ9sr4


Günaydın. 

Benim gibi bir yay insanının en sevdiği söz, 
şu mavi gezegende gittiği her noktadan sevdiklerine yazdığı;

''...........'' 'DEN SEVGİLERLE... kelimeleridir. 

Bu hafta; Alexandra Potter'in PARİS'TEN SEVGİLERLE' kitabını okuyorum. 

Buradan ilham alarak ve bir Yay Burcu insanı olarak sizlere ilk mektubumu 
Gemlik Körfezine bakarak yazıyorum. 
Dalgaların ve martıların eşliğinde bir sabaha uyanmak, 
yeşil bir dalın sunduğu sabah sessizliğini duymak...

Hayatımda, hem rutin hem maceralı olmayı seviyorum. 

Bir şeye başladım mı; bitirmeyi seviyorum. 
Her bitişin, aslında çok güzel bir başlangıç olduğunu biliyorum. 
Bunu hayatımda pek çok kez deneyimledim. 


İşte yine bir bitiş ve başlangıç noktasındayım. 

Onbeş ağustos'ta yeni bir güne başlayacağım. 
Artık, ilk uçak mı olur, ilk otobüs mü  olur bilemiyorum 
kendimi Atina-Korinthos yollarına bırakacağım. 

Yeni yılda yeni bir başlangıç yapmak üzere kendimi programladım. 
Yeni yılda, DÜNYA HUKUK OFİSİ'mi kuracağım. 

Bu süre içinde de, sizlere; 
mavi noktalardan mavi mektuplar göndermeyi diliyorum. 

Hayat bana hep B planı ile yaşamayı öğretti. 
Bu B şıkkı hep benim ruhumun ve aklımın sığınağı oldu. 

Her zaman, gülümseyerek hayata bakabilmeyi getirdi bana. 

İşte şimdi, böyle bir sabahta sizlere merhaba diyorum. 

KÖRFEZ'DEN SEVGİLERİMLE.

Efsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder